Sveriges sexigaste

Verkar som att de flesta tidningarna har en lista över Sveriges sexigaste. Nu var det i alla fall QXs tur, och vinnarna blev Carin da Silva och Shahab Salehi. Om jag minns rätt så hamnade typ Lena PH och Zlatan tätt efter.



Carin är säkert en söt tjej, och känns åtminstone som ett mycket piggare och fräschare val än Lena PH. Lena är en gammal tant med hängbröst, rynkiga knän och gnällig röst, när ska svenska folket inse det?



Helt ärligt ringde det inga som helst klockor när jag hörde Shahabs namn, men det är i alla fall killen i baksätet i Fares film Leo. Han är 29 år, skådis och fotograf, och lite snygg var han väl alltid. Lite Paolo Roberto goes arab, eller nåt? Inte för att jag tänder på Paolo, men ni förstår kanske... Kul att en så pass okänd kille toppade listan i alla fall!


Varför tar jag upp det här då?
Jag vet faktiskt inte. Sexiga människor är alltid kul. Och när jag får höra vem Sveriges sexigaste kille är, och så känner jag inte ens till honom, ja, då måste jag faktiskt googla. Och när jag ändå lagt tid på att googla kan jag väl lika gärna lägga upp resultate här också. Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback