Svulla, big time!

Orkade inte laga lasagne insåg jag rätt så snabbt, så köttfärsen fick åka in i frysen innan den tinat upp. Istället har jag svullat i mig en alldeles för stor portion med pannbiff och makaroner. Gott! Faktiskt en av mina favoriter när det kommer till svenne-maträtter, och det är inte många sånna jag gillar.
Har en semla, en pepsi och en påse ostbågar som väntar också. Men de kanske får vänta ända tills imorrn...

Cider eller piller? Det är frågan... Väger fördelar och nackdelar. För hey, att blanda kan bli för roligt.
Var som sugen på cider, men samtidigt vore det hyffsat skönt att bli av med smärtan i tänderna och softa lite. Det tåls att tänka på helt enkelt...

Verkar som att det blir fest i Hamn imorrn. Fast inte hos Ks brorsa, utan typ nån granne till honom. Sävenäs-hooden. Har varit med om grymt roliga fester där, men lika många som har spårat ur och bara varit hemska. Men toy brukar i alla fall gilla de där festerna, konstigt nog. Han som verkligen har skärpt till sig. Är bara lite rädd att vi ska stöta på J där. Känns som att det kan bli en liiite jobbig situation. 
Nej, det kan bli skitkul också. Jag får hoppas på det!

Kommentarer
Postat av: Sveinkristiane

Very interesting site --- quite informative


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback