Thats my cool and i can't take it off

Jag överväger att bli nykterist. Som alla andra bakisdagar.
Fast, jag övervägde det redan igår kväll. Jag är så gammal att jag inte längre behöver alkohol för att ha kul. Trist, men sant?
Fast jag älskar drinkar. Men en god drink är kanske bättre än tio dåliga? Jag tror det.

Däremot måste jag ge lite cred till gårdagens dj. Först var det i och för sig hemsk schlager. Jag kan inte dansa till sånt!
Men sen körde han(?) faktiskt både 2 pac, 50 cent och Adam Tensta! Lite annan skön hip-hop som jag inte minns också. Nice, nice. Hip-hop är överlägset när det kommer till att skaka rumpa på dansgolvet. Men jag erkänner, ibland kör jag lite för mycket brat-dans. Handen i luften you know. Men jag försöker jobba bort det.

Annars var det helt okej mat, trevligt sällskap och lite väl tråkigt folk ute. Men det funkade. Idag har jag ont i skallen. Det funkar inte. Ska putsa fönster och bona golv. Bara att bita ihop!





California...knows how to party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback