They wanna know why I'm blowing my fuel, losing my temper, losing my cool

Borde egentligen ha lagt mig nu, men jag orkar inte. Lyssnar lite på Adam och kollar bloggar istället. Och på tal om Adam...funderar lite på en sak. Kanske är det värt att chansa och satsa? Nä, inget jag tänker tala om nu. It's a secred...

Mötte förresten "min" lilla cutiepie som bor i närheten. Skitsöt kille verkligen. Verkar ha bra smak också. I like!
Och jag vet ju egentligen vem det är, eller känner igenom honom från gymnasiet. Har han tjej? Är han bög? Eller ska jag helt enkelt försöka våldta honom i tvättstugan?
Haha...nä, nu håller jag nog på att vara trött i alla fall.

Min senaste maffia-bok hägrar på sängbordet. Ser ni ett mönster i min läsning? Hehe...I like it!

Kommentarer
Postat av: Michaelhedda

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback