Turkiet i vår

Sådär, nu är flyg till Arlanda och vidare till Istanbul bokat. Även boende på ett förstaklasshotell beläget vid Marmarakanalen och Blå moskén i gamla stan.
Månadsskiftet april/maj åker vi, och då bör det i alla fall vara hyffsat varmt i Turkiet.
Känns grymt skönt!
Och jag tror att Turkiet är ett land för mig, eller i alla fall när det gäller mat. Ja, och shopping. Jag älskar "turkiga" saker, speciellt när det kommer till inredningsdetaljer.


 

Bilder från hotellet:






I augusti äker vi förmodligen till Lettland, och jag ser faktiskt fram emot det lika mycket. Kul med lite skillnader på resmålen, och hittils har jag trivts väldigt bra i "öststaterna". Folk har så mycket fördomar om sånna länder, men när man väl är där så är det en helt annan sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback