Analysera mina drömmar, tack

Ny vecka, nya tag?
Jag hoppas det åtminstone! :)
Kan verkligen behövas efter magsjukan.

Jobbar faktiskt hela fem dagar den här veckan. Inte illa!
Sen ska jag försöka hinna beställa en bokhylla och kan ha en lite middag här hemma. Inga större planer med andra ord.

Alltså jag håller seriöst på att bli rädd för mina egna drömmar. Drömmer mer eller mindre varje natt om kriminalitet. Förmodligen beror det på att jag läser så mycket om det och ser så mycket som möjligt om det på tv(Efterlyst, poliser som jagar bovar, dokumentärer mm) och kanske blir jag mer påverkad av det än vad jag själv tror.
I natt t.ex. drömde jag att jag var med på värsta gangster-uppgörelsen på ett hotellrum i Göteborg. Killar i Armani-kostymer som skakade hand på vissa mindre lagliga saker och pistoler som låg på sängen.
I Estland har jag i och för sig sett riktiga maffiasnubbar, men det var ju länge sen... Så varför skulle jag drömma om det nu?

Nej, nu ska jag göra mig klar för jobbet.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback