Böcker, dataspel och illamående

Fick i alla fall i mig en bit pizza idag. Men sen tog det stopp.
Känns nästan som den skumma "magsjukan"-efter-alla-julbord-i-trean-sjukan. Då fick jag knappt i mig nåt på länge och blev äcklad av det mesta. Det blir jag nu också...
Spydde lite när jag borstade tänderna idag också. Förmodligen för att tandborsten hamnade för långt bak i munnen/halsen, men ändå.

Imorrn ska jag restauranga hur som helst. Är i köket. Men jag tror inte att jag smittar nån, tror att det mesta sitter i skallen just nu så.
Känns skönt att jobba lite också. Det är nåt annat än att bara sitta hemma i alla fall. Och så måste jag ju gå upp hyffsat i tid. Hehe...

Försöker förgäves få igång Sims, men det verkar inte vilja funka. Fick nämligen sån Sims-abstinens nu. Är lätt mer än ett år sedan jag spelade det sist.
Men jag antar att det blir att lägga sig och läsa istället. Lika bra i och för sig nu när jag ändå fått igång bokläsandet igen. Däremot förstår jag inte varför det tar så jävla lång tid att läsa ut en bok nu för tiden. Förr läste jag ut en på en helg typ, och nu tar det oftast flera veckor. Kanske för att jag alltid är så jäkla trött när jag lägger mig och ska läsa. Eller så är det åldern. Haha...

Sleep well anyway!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback