Den perfekta koftan

Det var längesen jag fotade nåt till bloggen, så jag tänkte att jag faktiskt kan fota en del av de senaste dagarnas shopping.


image740


Hittade i princip den perfekta koftan i den perfekta grå färgen på MQ. På samma ställe hittade jag en rätt så enkel svart lite längre finstickad tröja i bomull och cashmere, underbart mjuk. Slog till på bådå direkt.

Koftan hade fina detajer som ribbning i sidorna och vid axlarna, små fickor och fina knappar. Lite svårt att få med på bild dock...


image741

image742

Fyndade en t-shirt med snyggt tryck på HMs herravdelning för någon dag sedan. Gillar absolut herravdelningen mer än dam där.

Bergsprängare och dollartecken. Hehe...
...och högst upp på ryggen syns Afrika. Don't know why...

image743

image744


Fick också hem mina böcker idag. Yes! :)


Kommentarer
Postat av: Erlingkarine

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback