Det här har jag kommit fram till ikväll...

Slingorna blev kanske nyansen för ljusa och lite väl orangea, men i värsta fall kör jag i en toning. Det funkar alltid!

"Nätterna" blev helt okej, men jag måste nog erkänna att riz bel halib är strået vassare. Fan vad jag vill käka libanesiskt nu!

Fan vad dumt att det bara var två avsnitt av Avenyn i veckan. Nu måste jag vänta ända tills nästa söndag... :/

Mitt försök att se två Rocky-filmer på två dagar var ingen hit. Jag somnade i soffan...

Mjölken är slut i kylen.

Imorrn ska jag på hockey för första gången på länge. AIK-Timrå.

På onsdag är det säsongstart för Uppdrag granskning. Det kommer att handla om Original Gangsters ledare Denho Acar. Just precis nu är jag på det kapitlet i min bok. Spännande.

Nu ska jag läsa just den boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback