En bra dag

Trots att jag har stekt mängder med fläsk och salt sill och lagat korv stroganoff på jobbet, så har det här varit en bra dag idag. Då ska det kanske också tilläggas att jag varken äter fläsk, sill eller korv. Haha

Efter jobbet hämtade mamma och mormor mig och vi åkte ut på en shoppingtur. Köpte en hylla att ha på väggen, nya blomkrukor och krukväxter, allt till mitt "nya" vardagrum. Tittade också lite på mattor. Ja, och så till den mer ovanliga shoppingen, beställde äntligen en bokhylla! Efter många om och men så valde jag tillslut den jag hade tänkt från början. Blir oftast så har jag märkt. Den kommer redan om 2-3 veckor. Yippie! :)

Funderar på om man kanske kan skänka bort den gamla bokhyllan. Den är verkligen inte modern och har lite små skavanker, men det känns ändå hemskt att slänga bort den. Men mamma skulle höra med nån hon känner som jobbar frivilligt med flyktingar och sånt. Kanske nån där behöver den.

image765
Vägghyllan
(som förmodligen ska betsas mörkare)


Kommentarer
Postat av: Fussball Trikot

Thank you for producing such a down to earth site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback