En orgie i våld, muskler och testosteron

Det blev så att vi lagade kebab med pitabröd, fetaostsallad, ris, bröd och min hemliga kebabsås till middag. LIka gott som vanligt!
Till efterrätt blev det glass med maränger och chokladsås. Mums!

Vi hyrde "Mitt super ex" . Blir förmodligen ingen ny favorit, men den var okej. Säkert mest beroende på att jag sällan är något större fan av komedier, och speciellt inte komedier med övernaturliga inslag.

Efter den såg vi "Rocky IV". Det är mer min typ av film. Vältränade killar, våld och blod. Alltså säga vad man vill om Dolph Lundgrens skådespelarinsatser...men den mannen har
ruggigt snygg kropp. Armarna är fan perfekta och magen hård som sten. Älskar scenerna med uppladdningen inför matchen i Ryssland, där Dolph tränar på värsta hi-tech stället och Sylvester ute i en stuga i den ryska buschen. Har man inte förstått det innan så förstår man i alla fall då vem man bör hålla på. (Även fast jag håller på Dolph egentligen då han har snyggare kropp...)

Ja, sen har vi ju snackat skit och skvallrat om allt mellan himmel och jord. Det vanliga med andra ord...
På ett sätt kan man säga att jag är förbannat kvinnlig som gillar att skvallra, fika, fixa håret och shoppa. Men sen finns det ju den där andra sidan som gillar våldsfilmer, blod, fortkörning och att shotta ren sprit.
Nej fan, jag är nog jävligt finsk i sättet bara... ;)


image751
Tänk bort den fula frisyren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback