Ett annorlunda tips

Okej, det här trodde jag aldrig om mig själv, men idag tänker jag rekommendera ett snabbmatshak.

Om ni någon gång åker norrut och passerar Haparanda, gör ett besök på Frasses som ligger mittemot IKEA. Bling-bling-lounch-Frasses. Taket är fullt med kristallkronor, det finns inga vanliga bord och stolar, utan runda bord med ruggigt sköna fåtöljer till, på väggen finns två stora platt-tvs som visar musikvideos och hela stället är faktiskt riktigt snyggt inrett för att vara ett snabbmatsställe. Gör även ett besök på toan, som även den har kristallkrona och inbyggd radio. Hehe...cribs-style typ.

Seriöst, jag trodde aldrig någonsin att jag skulle kunna bli inspirerad av ett Frasses, men det blev jag. Vi stannade till och med kvar och käkade glass och drack kaffe efter maten. Mer soft café lounch-style än snabbmatssylta.
Helt klart värt ett besök!

(Hoppas bara att det håller sig lika fräscht i fortsättningen...)





Kommentarer
Postat av: Boanette

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback