Färgning av diverse hårväxt

Den här dagen har jag ägnat åt att sova ut, handla mat, kika på möbler(igen...) och umgås med min bror en stund.

Har faktiskt inte proppat i mig massor av onyttigheter, vilket söndagar ofta brukar bestå av. Istället gjorde jag en fruktsallad med äpple, blodapelsin, pistagenötter och turkisk yoghurt till. Riktigt gott faktiskt! Och man slipper känna sig äcklad när man ätit färdigt.

Nu ska jag slänga i en toning, en nyans mörkare än vanligt. Tänkte göra lite ljusare slingor sen nån dag, och då tror jag att jag behöver mörkare grund för att inte bli för ljus.
Tänkte passa på att färga brynen och fransarna på samma gång. Nog för att de redan är mörka, men de blir liksom fylligare med lite färg. Och brynen är så glesa att de kan behöva lite utfyllnad. Fast jag har börjat med Silica igen...så snart börjar nog håret att växa som ogräs igen.

Efter det blir det Andra avenyn, läsning och sen sängen.
Ska ut på en liten tripp imorrn, och då vill jag inte vara supertrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback