Forever loving jah

Ooops...råkade visst sova lite länge idag också. :P
Fast å andra sidan har jag faktiskt inte sovit så överdrivet mycket den här veckan så det var kanske inte så oväntat.

Fixade mig en kopp kaffe och slog på tvn alldeles nyss. Top 10 Bob Marley och jag har missat de åtta första(eller sista då...)! Fan vad dåligt av mig.
Men, men...det är tur att Youtube finns.
Marley är verkligen feel-goodmusik, bättre än all klassisk- eller relaxmusik. Ska jag softa gör jag det gärna till hans röst.

Hade tänkt tigga snålskjuts till stan idag. Det gäller att vara ekonomisk ibland... :P
Ska kolla om den där koftan och kanske höra mig för nånstans om det är slutet för mina kära örhängen. Men var kan de tänkas göra sånt?

Ja, ja...duschen nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback