Han lär ju ändå få ligga mer än dig...

UPDATE:

Jag, en blivande sportkommentator?

"Ja, det är bra, banka skiten ur den där blekfeta jäveln!"
"Han lär ju ändå få ligga mer än dig..."
"Åh fy fan, ett knä i käken såg inte så skönt ut. Men det är så jävla hett med blod!"
"Kom igen nu! Jag knullar ju hellre dig!"
"Äh, han hade i alla fall mycket snyggare shorts."

När det kommer till mig och sport finns det ibland ingen spärr. Alla sociala regler och hyffs försvinner. Jag tänker inte logiskt. Det är som när man säger att killar tänker med k*ken, jag gör samma sak, fast ja... Speciellt när det handlar om heta svettiga muskulösa killar med spräckta ögonbryn och blodiga tandskydd. Mm...that's fucking hot! ;D

Varför tror ni att jag gillar slagsmålen på hockeyn mest?

Toy lär ju ångra sitt val av tv ikväll... ;)


image731


Lite skillnad...

Kommentarer
Postat av: Erlendalva

This site is professional and to the point.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback