Hockey vs. nyårsfirande

Fy fan! Det här var ingen bra natt!
Är fortfarande orolig och enormt trött. Sov inte många timmar...
Vill inte gå in på mer detaljer.


Idag jobbar jag som le´chef. Har jag inte gjort på, ja, mycket länge nu. Kanske var det före förra sommaren sist. Jag hoppas att det går bra, för lite nervös är jag allt. :S
Skönt att jag slapp fixa lunchen i alla fall. Det är enormt stressande, även för mig som i princip aldrig stressar.


Ikväll blir det antingen att fara till pappa och se hockey. Linköping-AIK tror jag närmare bestämt. Fast vi lär ju ändå förlora så...
Gör jag inte det så firar jag nyår med J, hans pappa och deras vänner typ. Ja, det muslimska nyåret då. Jag hade verkligen sett fram emot det, men efter den här natten så skulle det i och för sig kännas ganska så skönt med en lugn kväll hos min pappa. Jag är mer än välkommen till Js pappa och det brukar alltid vara trevligt där, så det är inte där skon klämmer. Supergod mat, alltid soft och skön stämning och de jag har träffat är jättetrevliga.
Vi får se vad jag tror sen helt enkelt...


image737


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback