I fought the law, and the law won?

Kom hem för en stund sen. Speedad och pigg som satan. Varför kan jag aldrig få vara trött när jag borde vara det? Kanske för att jag sover alldeles för länge på morgonen...

Sitter och är hungrig och slötittar på Road wars, ni vet poliser som tar fast människor ute på gatan av diverse anledningar.
Och på tal om det... Idag på jobbet ringde det och min kollega sa att det var till mig. Who? Det är väldigt få människor som ringer mig på jobbet, om jag inte har bett dem om det. Hur som helst frågade personen i luren om jag var jag, och jag sa såklart jag. Sen presenterade hon sig som polis. Jag blev först skitskraj, tänkte "vad har jag gjort nu då?" och såg framför mig hur de släpade iväg mig till häktet. Men jag hade inte gjort nåt, hon ville bara förhöra mig om en grej som hände innan nyår. För det första minns jag inte alla detaljer, då det ständigt händer grejer, och sen lät jag nog väldigt virrig. Blev rädd att jag hade skrivit något annat i polisrapporten än vad jag sa nu, och att jag i min tur skulle bli anhållen för typ mened eller nåt. Haha...paranoid som jag är.

Nej, nu måste jag verkligen käka nåt. Är tokhungrig.





Kommentarer
Postat av: Abdulvanja

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback