Ibland blir det hett där man minst anar det...

Oj oj oj, idag var det hett på bussen. Hett värre faktiskt!

På vägen dit satt det sig en kille framför mig. Inte alls min stil egentligen. Han var blond, blåögd och hade lite skatestil sådär. Men han var ändå riktigt het! Och tycker jag att en blond kille är het så måste han vara det. Haha...

Vägen hem blev däremot ännu bättre. Satt mig på en av ghettoplatserna längst bak närmast ena fönstret. En liten stund senare kom en kille och satte sig på andra sidan. Mörkt tjockt hår i en snygg frisyr. Typ en dags skäggstubb, bara sådär att det syns att killen har skäggväxt typ. Snygg klädstil. Och det bästa av allt, heeelt underbara ögon. Grönblå och med världens sug i blicken. Det är nåt speciellt med lite mörkare killar med grönblå ögon. Riktigt hett är det! Satt typ och stirrade på honom hela vägen hem. Haha...

Jo, hittade ett linne förresten. En ribbat svart på Twilfit. Hade kostat 250, men nu var det nedsatt till 65. Helt okej alltså. :)
Köpte ett par ganska stora guldörhängen på Wedins också. Har börjat bli lite less på alla mina silversmycken så...

Kommentarer
Postat av: Pelleandrea

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback