Ingen depp här inte

Tydligen är januari-depp något som går nu. Det hetaste efter fågelinfluensan typ...
Men jag har inte smittats och det känns rintigt skönt!
Jag är som vanligt, kanske lite gladare till och med. Visst tynger vissa saker ner mig, som brist på jobb och pengar, men annars känns allt fint. Ser fram emot våren och sommaren. De första maskrosorna mot husfasaderna, att hoppa mellan vattenpölar i nya vita skor, åka och hälsa på släkten i Finland, röka vattenpipa på bakongen och känna de första varma solstrålarna mot pannan.
Januari är början på något och våren känns inte alltför långt bort. Våren är nog min favoritårstid.
Hösten däremot... Nej, det känns väldigt skönt att jag klarade mig igenom hösten. Det brukar vara den tuffaste perioden med mest depp.

Men nu ska jag försöka sova lite tidigare än vanligt.
Vi försöker oss på Umeå imorrn istället.
Ingen blir sjuk, okej? *peppar, peppar*

Kommentarer
Postat av: Teresa

vad händer i umeå? här händer ju ingenting. eller är det toy som lockar? för någon vidare shoppingstad är det ju inte...

Postat av: L8

Nja, har en del grejer som ska fixas och så.

2008-01-09 @ 06:40:17
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Eskilaida

I see first time your site guys. I like you :)

2008-12-18 @ 15:54:28
URL: http://eskilaida.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback