It's friday!

Idag är det fint väder. Soligt, men kanske lite väl kallt. Men helt klart bättre än snöstorm!


Börjar jobba först två idag, men jag tänker ändå inte göra nåt vettigt innan. Dega i soffan, käka luch och möjligtvis diska. Hey, det är fredag, man får softa bäst man vill. Tänker softa på jobbet också. Städa lite, plocka med lite varor och softa på. Fredagseftermiddagar brukar mest bestå av det.
Jobbar några timmar imorrn med. Good, good...
Ja, just det...lönen kommer ju idag. Kanske borde jag fixa räkningarna?


Sen ikväll ska jag iväg och göra en grej. Kan inte gå in mer på det. För ev kanske det är lite olagligt. Men äh, det är inget farligt, so don't worry... Hehe.


Dumma toy har tänkt komma hit i helgen. Inget dumt med det egentligen, bara det att jag är rätt upptagen just den här helgen. Ikväll ska jag som sagt fixa med lite grejer, imorrn jobbar jag och på kvällen ska jag träffa lite kompisar som det var alldeles för länge sen jag såg sist. Kan inte banga på det, och jag vill inte banga på det. Antar att vi får ses på söndag istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback