Jag är världens bästa granne!

Sist körde jag Tarkan på högsta volym. Idag satsar jag på danskt i form av Gasolin'. Tänk er att vakna en söndagmorgon till dansk rock med mig körandes till(det låter inte vackert) och en fågel som skriker som en galning.
Välkommen till mina grannars liv. Hehe... :P
Men så går det när man har efterfest halva natten.

Jag insåg rätt snabbt att det inte var nån mening med att dra upp persiennerna idag. Tydligen har det snöat hela natten och den snön har fastnat på mina fönsterrutor.
Igår var det nästan ingen snö, men idag är det snödrivor utanför. What?
Antar att det blir att skotta lite snö sen då...
Jag hatar snö!

Idag ser dagen ut så här:
Ut och gå med en kär vän (som inte kan vara riktigt klok!)
Plocka bort julgranen och byta gardiner
Besöka mamma
Köra ett varv med hantlarna
Diska
Läsa

Nåt mer har jag faktiskt inte planerat, och det känns helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback