Just another manic monday?

Tro det eller ej, men idag steg jag upp redan vid nio. Måste vara mitt nya orangea hår som gör det...
Haha...nä, det berodde nog mer på att min chef ringde. Fick några dagar här framöver då jag ska jobba. Great! Allt känns helt plötsligt lite bättre.
En av mina största mardrömmar är att vara utan pengar nämligen. Jag behöver inte vara rik, men jag vill inte tigga ihop till hyran heller.

Idag måste jag verkligen få bort alla julgrejer. Och jag kommer nog att lyckas också.
Det är en dålig idé att försöka med sånt på helgen, för då är de flesta lediga och man hittar på annat. Men en freakin' monday ska jag väl ändå lyckas?!

Tror i alla fall att jag ska börja dagen med en promenix och lite hantlar. Mitt nya liv ju. Bli starkare och få bättre kondis. Haha...nä, skämt åsido, men det behövs. Mest för jobbet. För att inte fucka upp axlarna och nacken totalt.

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Remimarlene

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback