K1, middag och bling-bling

Dagens tur till stan resulterade inte i nån vidare shopping. 
Fyndade en kudde i ljus päls till min säng, den passar perfekt till "pälsfilten" som jag redan har där. Mysigt värre.
Hittade också värsta bling-blingnyckelringen, som jag ev gör om till ett halsband. Vi får se.
Ja, sen blev det fika/lunch på Waynes också. Ovanligt...

I afton bjöd jag brorsan på middag. Biff stroganoff. Längesen jag gjorde det, men det blev riktigt gott! Jäklar vad duktig jag har blivit på att laga mat. Men att skippa fryst färdigmat var ju ett av mina nyårslöften. Restaurangmat däremot är en helt annan sak...

Efter maten kom en polare över och vi tre såg på nån repris av en 
K1-gala. Det är min nya favoritsport typ. Tack K för att du introducerade mig för den sporten! Fast jag tyckte att det var en hel del töntiga fegisar med idag. Sånna som typ mest brottas istället för att boxas. Gillar inte den stilen. Rena sparkar, slag och knän är bäst! En kille var verkligen helt suverän på det. Dida tror jag han hette. Helt jävla galen kille...

Sen såg vi lite Dirty Sanchez också, men det har blivit att jag sett varje avsnitt flera gånger. Nya avsnitt tack?

Fast jag vet inte om mitt tv-tittande säger nåt om mig. Kanske att jag blir mer och mer avtrubbad? Därför ska jag fortsätta med min maffia-bok nu...


image734

Galen kille med grymma tatueringar...


Kommentarer
Postat av: Pelleamal

Great site! Lots of useful information!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback