Lång, snygg, vältränad och muskulös

Jag vet inte om toy riktigt förstod vad han gjorde när han introducerade mig för K-1. Han skulle nog ångra det nu om han visste...

Sitter här och ser Macho monday, skriker, kommenterar och dregglar så filten i princip är genomdränkt. Okej, långt i från alla är snygga, men när det väl är med en godbit så är det i extas jag befinner mig. Tänk er en lång, snygg, vältränad, muskulös kille boxa sig svettig och kicka ass med en ful blekfet kille. Om det vore på en skolgård skulle det kallas mobbning, men nu kallas det Badr Hari som vinner stort över en ful aussie i K-1.

Han är het den där långa marockanska 22-åringen.
Riktigt het...

image763


image764

Ge mig!
(som en modebloggerska skulle säga om en väska...)


Kommentarer
Postat av: Teresa

usch! gillar du Badr?! nej fy. fast han är jävligt snabb och uthållig i ringen. en gång hade han riktigt jävla fula kallingar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback