Lite shopping, inredning och sånt

Idag är det första vanliga dagen jag är ledig sedan jul tror jag. Och det ska firas med en vända på stan!
Var ju ledig en söndag också, men det räknas inte, för det är ingen vardag.

Jag har inte hunnit kolla någon rea alls, int för att jag direkt har saknat det, men lite utanför känner jag  mig. :P
Har lite ärenden också. Lite saker som behövs här hemma.

Efter stan blir det en pysseldag hemma bara. Har några småsaker som behövs göras. Håller på att fixa till lite i sovrummet. Sånt som jag inte "hunnit" sen jag flyttat in, som att sätta ihop och städa bokhyllan där t.ex. Haha... Men nu är det gjort i alla fall, och min pianopall som jag köpte är målad och omklädd. Finally!
Det krävdes ett nytt år för att få tummen ur helt enkelt...


Min sovrumsdröm typ...

image725 

image726

tabboulihouse.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback