Marijuana?

Imorrn är det koftjakt som gäller, big time. Behöver verkligen en. En lite tunnare, inte alltför lång, grå eller svart helst i ett skönt material. Vill inte ha nån billig som tappar formen efter en tvätt heller. Kan det vara så svårt att hitta? Ja...tyvärr.

Men nu ska jag lägga mig i sängen med
Maiorana och läsa lite. Förmodligen blir det en tidig kväll ikväll. Är grymt trött.

By the way...mina absoluta favoritörhängen har gått sönder! Eller ett av det. Går det att lämna in och laga nånstans kanske? Köpa nytt går inte då de är inhandlade i Ryssland...
Men de är helt perfekta. En fyrkantig blingdiamant med små diamanter runt hela, infattat i silver. Passar till allt och är "lagom" vad än man ska göra.
Det här får inte vara slutet på vår romans... *suck*


image739

Den här snubbens bling är förmdligen dyrare än mina örhängen.
Men vad hjälper det mig då?


Kommentarer
Postat av: Arimelisa

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback