När allt ska matcha...

Nyss hemkommen från jobbet. Tiden gick verkligen fort idag. Nice! :)

Vi tar libanes-middagen imorrn istället, det passade bäst för alla då så. Istället kommer Bea hit ikväll. Vi tänkte väl kanske laga lite mat, se nån film och sådär. Bara softa helt enkelt. Men jag måste plocka undan lite. Har grejer överallt känns det som.

Jo, jag skrev ju i inlägget innan att jag skulle köpa nåt idag som jag aldrig tidigare inhandlat(eller ägt).
Vad var det då?
Jo....*trumvirvel*...hantlar!
Det trodde ni aldrig om mig va?
Haha... Nä, grejen är den att på båda mina jobb lyfter och har jag mig väldigt mycket. Får ofta ont i nacken och axlarna, så jag tänkte börja träna lite med hantlar för att få mer styrka där och i armarna. Har gjort det en period tidigare också och det hjälper faktiskt. Skönt med träning som kan utföras framför tvn också. ;P

Dessutom var de snygga!
Passar den pianosvarta tvn. Hehe... ;P


image749


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback