No 1. Swartskalle

Sådär, då var håret, brynen och fransarna klara.
Har
en låt som ekar i skallen och som passar bra in på resultatet. För mörkt, det blev det. Kanske inte svart, men väl mörkbrunt. Och brynen blev kanske lite väl mörka, körde på samma färg som till ögonfransarna, nämligen svart. Men det syns bara på riktigt nära håll.
I helhet är jag nöjd med resultatet. Och med lite slingor och möjligtvis ett eller två besök på solariet så kommer det att se ännu bättre ut. För mörkt hår och kritvit vinterhud känns kanske inte helt rätt. Inte på mig i alla fall.

Passade även på att testa min nya peeling från ACO. Har kört på Niveas länge, och varit hyffsat nöjd med den. Men efter att ha testat ACO:s så kastade jag bort det som var kvar i den gamla tuben. Konsistensen var helt underbar. Krämig och skön. Dessutom innehöll den fler men mindre korn, vilket kändes riktigt bra i jämförelse med Niveas större och färre korn.
Är len som silke i ansiktet nu. :)

Nej, nu måste jag se Andra avenyn och sen sova.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Wilhelmamy

I enjoyed my visit. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback