...och så lite nya smycken

Var in hos en guldsmed och frågade om mina örhängens framtid. Tyvärr är de nog väldigt svårt att laga dem, då de isåfall måste ta loss alla stenar först, och det är en stor sten och tolv små...
Fan alltså! Jag som verkligen gillade dem. :(

Men efter min besvikelse så tänkte jag att nu ska jag fan dra hem ett lass billigt bling istället.
Perfekt att Gina tog 15:- för alla reasmycken nu då.

Dessa fick följa med mig hem:


image745

Bling-döskallar och ett annat par i silver.

(Alla smycken ligger på mitt nya kuddfodral.)

image746

"Guldörhängen" från Gina och Wedins. Behövde mer guld i min smyckessamling...

image747

...så jag blingade verkligen till det med feta guldkedjor. Halsband och armband.


Lite bättre kändes det i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Terjeveronika

Thank you for the resources. Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback