Payback-time!

Det är förbannat skönt att slippa börja det nya året med att vara bakis. Ingen ångest, illamående, skalle som sprängs, mage som krånglar eller ofrivilliga spyor.
I like it!
(och jag trodde väl aldrig att jag skulle uppskatta mer att vara nykter...)
Fast det blev ju lite whiskey igår, men det räknas inte. Jag kan nog inte dricka mig packad på whiskey ändå.

Däremot hade mina grannar fest och sjöng Singstar till ca 06.00 imorse, eller de kan ha hållit på längre också, men jag somnade om.
Missförstå mig inte, jag gillar att mina grannar har fest och att man hör att man inte bor mitt ute i skogen, men igår blev till och med jag less. För ljudnivån var konstant jättehög från kanske 22.00 och de sjöng verkligen falskt och hade samma Singstar-skiva HELA TIDEN!
Okej att det var nyår, men till sex på morgonen? Jag skulle fan inte palla...

Men istället för att gnälla så kör jag pay-back idag. Jag fortsätter på Tarkan-temat och spelar turk-musik på hööög nivå och Svenne älskar det, så han sjunger(skriker) jättehögt i sin bur också.
Om jag var bakis skulle
inte det vara det trevligaste att måsta stå ut med. Hehe... ;)

Själv ska jag tvätta och städa idag. Första gången man är ensam i tvättstugan? Typ...
Toy kommer ikväll, och det vore skönt att ha det fint här då.
Men först ska jag se klart Flight 93. Orkade inte igår kväll/natt, och den kändes ändå inte helt rätt med falsksjungande grabbar i bakgrunden.
Än så länge kan jag säga så här om filmen...den är väldigt amerikaniserad och vinklad. Men mer om det sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback