Precis så

Igår skrev jag att jag skulle på middag hos J och hans pappa idag. Det blev inte så av olika anledningar, så imorrn får jag istället njuta av underbar libanesisk mat. Det är det som är Js sämsta sida, han är lite väl nyckfull ibland så alla planer blir inte av.

Zappar förbi Let's Dance ibland. Helt ärligt förstår jag ingenting av dans, vet inte alls vad som är bra eller dåligt. Men det verkar ändå kul att kunna dansa. Förutom att sjunga är det faktiskt något jag skulle vilja lära mig, tro det eller ej. Som det ser ut idag är jag helt utan taktsinne och motorik. Bra förutsättningar va? Men lite dans har jag nog i generna. Ja, trots att det slutade när det kom till min mamma. Jag och hon har ungefär samma taktsinne...inget.

Jobbar en stund imorrn. Blir nog bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback