Shut the fuck up!

Sitter med datorn i soffan och stör mig på grannens bas som ännu en gång gör att mina golv och fönster skakar. Jag skulle kunna sätta mig i sovrummet eller köket istället, men då skulle jag inte kunna kolla på crap-tv samtidigt. Ibland känner jag mig verkligen gammal...

Och på tal om det. När drack jag mig rejält full sist? Länge sen, verkligen. Socialdricker mest nu för tiden. Och då är man riktigt gammal.

Alltså seriöst, kan de inte dra ut på krogen snart? Eller åtminstone sänka basen en aning. Musiken blir inte bättre för att man knullar sönder den med för mycker bas.
Och Per Gessle lär knulla sönder alla högtalare och öron hur som helst...

Kommentarer
Postat av: Ailojeanette

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback