Social, ensam eller hemma?

Är rastlös, har beslutsångest och är alldeles för pigg för mitt eget bästa.

Ska jag vara social och åka på en konsert med ett band som jag egentligen inte gillar speciellt mycket, spendera en dag(och natt) själv i Stockholm eller helt enkelt spara pengar och stanna hemma?
På vilket av alternativen kommer jag att ha roligast? Det är det som är frågan...

Är orolig för det här med jobb också. Inget napp än och ångesten börjar smyga sig på. Har skickat i väg två ansökningar idag, men nu vågar jag inte ens hoppas längre. Det känns väldigt hopplöst helt enkelt...

Och sen är det det här med toy. Ska jag fortsätta träffa honom och ge honom falska förhoppningar, eller är det lika bra att sluta ses nu? Fast han vet ju hur det ligger till, och jag gillar att umgås med honom.

Frågorna är många, men svaren få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback