Tack ni som vill ha snö!

Idag är det verkligen pissväder. Snöstorm typ. Eller jag kanske överdriver lite, men det är i princip snöstorm i alla fall.
Igår kväll fick jag en dum idé att jag skulle promenera till jobbet idag, men nu ångrar jag mig. Det blir buss istället. Ett smart val skulle jag tro...


Och på tal om jobb. Vad fan ska jag ha på mig idag? Har kört värsta slacker-stilen på sistone med stora hoods och gympadojjor. Det funkar inte lika bra på jobbet. Crap! Det är det bästa med att jobba på restaurang, man kan gå dit i vilka kläder som helst, man byter ju ändå om där så.


Såg reklamen för Efter tio nyss. Eller reklam och reklam, vad programmet skulle handla om idag. Då fick jag ett boktips, Fem år av mitt liv : En berättelse från Guantanamo. Har redan läst en bok om Guantanamo, men ämnet intresserar mig så mycket att jag gärna läser en till. Jag blir så förbannad och ledsen när jag tänker på hur fan USA behandlar oskyldiga. Hitler-fasoner helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback