Tvätt, migrän och vårrullar

Det fanns en ynka tvättmaskin ledig några timmar idag. Men va fan, huvudsaken att jag får tvätta underkläder och handdukar. Det viktigaste typ.

Kände att migränen var på väg. Bara för att jag är ledig liksom.
Tog min medicin. Det enda dumma med den är att jag byter ut huvudvärken mot illamående, hungerskänslor, yrsel och en skum "hög"-känsla. Men vad ska man göra liksom?
Undra hur min lever kommer att se ut när jag är typ 30. I really don't want to know...

Nu ska jag laga till vårrullar. Även om det kommer att stinka kinakrog här resten av dagen. Men gott är det!

Kommentarer
Postat av: Teg <3

Det här har inget som helst med ditt inlägg att göra... Men har du sett musikvideon till Alexander Schölds nya låt "Jag hatar dig"? ;D
Om inte - kolla in den! (finns på aftonbladet :P)

Han låter som en smurf ;( och inte nog med det... han har en vit mössa på sig, så han SER ut som en smurf också :(

2008-01-23 @ 15:55:25
Postat av: L8

Haha...så jävla lol! :P
Typ Jimmy Jansson goes ännu värre!
Men var inte den där killen med i typ Fame Factory eller nåt sånt? Känner igen honom...
Känns inte riktigt som att han menar det han sjunger, kanske behöver man mer kraft i rösten för en sån text. Och videon? Whats up med den?

Men ett got skratt...det fick jag. ;P

Postat av: Teg <3

Hehe ^^
Ja, han var med i Fame Factory... och han lät lika jävlig då :(
Håller med, han skulle ha haft lite mer tryck i rösten, i alla fall i det som skulle likna en refräng. Men å andra sidan, den där låten går nog inte göra bra. Den var så tråkig ;/

hihi, det fick jag med ;D

2008-01-23 @ 18:59:40
Postat av: L8

Haha...helt sjukt att man kommer ihåg sånt. :P
Nä...alltså låten var ju ingen höjdare... :S

2008-01-23 @ 20:41:02
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback