You know I'm no good

Usch, filmen jag såg var läskig. Inte läskig som en skräckfilm, utan av en helt annan anledning.
Jag vill inte ha syfilis, bölder och sår hela ansiktet och dö när jag är 33, bara för att jag inte varit guds bästa barn utan istället levt "ett syndigt liv".

Johnny spelar en "playboy" på 1600-talet som dricker för mycket och är notoriskt otrogen mot sin fru. Men det straffar sig som sagt i slutet...

Passande nog ringde toy mitt i filmen. Han var hur gullig som helst på telefon, och själv fick jag panik.
Kommer jag alltid att vara en hemsk människa som leker med andras känslor? Kommer jag någonsin att nöja mig med ett stadigt förhållande?
Tänk om det alltid kommer att vara så...
Kommer Gud att straffa mig i så fall?

Jag vill verkligen inte såra hans känslor, men just nu kan jag inte välja. Och som jag har sagt till honom, duger det vi har inte så är han fri att gå när han vill.

Men usch, filmen blev lite för mycket.
Varför ska jag alltid identifiera mig med  de manliga skitstövlarna? Kan jag aldrig få vara de stackars tjejerna som råkar ut för dem istället?
Fast, jag känner fler tjejer som är som jag. Förmodligen fler som är så, än som är stackarna...


"I told you I was trouble,
You know that I'm no good."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback