Zlatan är Zlatan

Det blev ännu mer sport än planerat. När jag kom hem från hockeyn slog jag över till SVT och såg en stund av Idrottsgalan (när det ändå var en trist match i K-1).

Jag har bara en sak att säga;
ZLATAN, oh my fucking God!
Hur kan en man få bli så snygg, sexig, lång, talangfull och charmig och dessutom prata sexigaste skånskan? Jag förstår det inte... Det är inte rättvist, för vi vanliga dödliga inser ju rätt snabbt att vi aldrig kommer att få en sån man. Det finns bara en Zlatan liksom.
Och det är inte nog med det, Micke Persbrandt är dessutom hans homeboy. Vilket par!

Hur som helst var han jävligt värd Jerringpriset (och Årets manliga). Inte bara för att han är het som man, han är tydligen het som fotbollsspelare också...


image753

MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback