50 cent?

Nyss hemkommen från SATC-bion. En i sällskapet grät säkert mer än halva filmen. Det gjorde inte jag. Det är inte min grej, och ärligt, så jävla rörande tyckte jag inte att den var. Visst, den var bra, men jag saknar det gamla SATC. Det var för lite av det och för sentimentalt. Dock måste jag säga att jag verkligen älskade Carries walk-in-closet. Den hade jag gärna fått, vilken dag som helst. Och alla skor! JAG ÄLSKAR SKOR! Det är nog min största last i livet. Jag vill ha sånna där fina skohyllor i min klädkammare. Jag behöver sånna skohyllor!
Så ja, har ni inte sett filmen, se den! Men jag personligen hade nog lite för höga förväntningar.

Nu ska jag lyssna lite på Chris Brown och börja läsa The Dirt. Börjar redan 8.30 imorrn, så jag ska försöka sova lite också. Sova och kanske drömma lite om mitt senaste span...

Jo, förresten. Förutom skorna(se tidigare inlägg) gjorde jag ytterligare ett superfynd i Tornio. På ett varhus sålde de ut Lumene-smink för 50 cent styck. 50 cent! Det är liksom inte ens 5 spänn. Det är med andra ord gratis! Det var inget fel på det, utan det var bara utgående färger och så. Kom hem med två läppstift, två läppglans och ett puder. Anledningen till att det inte blev mer var att det inte fanns så värst många olika färger att välja mellan. Men alltså, förstå lyckan när man hittar så billig(och bra) make-up. Great!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback