De där norrmännen är ju överallt

Jobbade över en timme idag. Var totalt kaos, men en timmes övertid kändes ändå lagom. Jag gjorde ändå ingen större nytta utan irrade mest runt där på slutet. Total koffein- och nikotinabstinens om vi säger så.

Pissväder är det också. Det var en av de bidragande orsakerna att det vara massor av folk på jobbet. Det och norrmännen. De har invarderat stan, på riktigt alltså. Norrmän överallt. Finns fan inte en parkering ledig inne i stan och tydligen börjar mataffärernas hyllor att eka tomt också.

Men en sak är ändå bra, träffade nämligen mitt "span". Klargjorde en del saker, som att jag inte har varken man eller barn och att jag bor själv. Tänkte att det var information som han kanske ville ha. Haha... Fick veta samma sak om honom, vilket ju även det är bra, speciellt då jag har en tendens att dra till mig gifta/upptagna snubbar. Ja, och missbrukare, kriminella och psykfall. Kul kombo va? Jag tror faktiskt inte att den här killen är nåt av ovanstående. Så vågen tack! Haha...
Hur som helst, jag gillar att ha span, även om det bara slutar som just span.

Nu ska jag ut och trotsa regn och norrmän igen. Måste fylla på kylen lite. Om det finns nåt kvar på affärerna som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback