Den värsta av de värsta

Det här var den värsta av de värsta dagarna. Jag är helt jävla slutkörd! Både rent fysiskt och i skallen. Hela livet i ett kök, nej det blir det bara inte. För varje dag funderar jag mer och mer på att byta branch. Jag pallar inte! Har stått vid grillen konstant hela jävla dagen. Tycker synd om den som har förmiddag imorrn, för jag har knappt hunnit förbereda något alls... Själv är jag ledig imorrn i alla fall.

Fick nyss ett sms från J. Han kommer med en libanesisk överraskning till mig. Och nej, det är inget snuskigt, utan något så underbart som god mat! Libanon är faktiskt ett av mina favorit länder när det kommer till mat. De har helt underbar mat! Inte för att jag varit där, men jag har ätit mycket libanesikt ändå. Och någon dag vill jag som sagt resa dit. Tror att jag ska käka lite melon till förätt. Melon och cigg. Det behöver jag nu!


Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg! =)

Postat av: sofia

Hoppas du får en fin måndag =)

2008-07-07 @ 07:55:51
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Hoppas du har en fin måndag iaf!:)

2008-07-07 @ 14:50:59
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback