Det handlar om kärlek och terapi

Jag kan förmodligen aldrig beskriva med ord hur mycket jag älskar Thåströms musik. Hur man än känner sig finns det alltid en låt som passar in på just de känslorna. Han sätter ord på det man själv bara har i huvudet. Det är enormt befriande.

Jag är inte säker, men jag kan nästan gissa, att utan musik, både Thåströms och andras, hade jag förmodligen någongång i mitt liv(kanske flera?) varit tvungen att gå till en psykolog. Musiken är en underbar terapiform. Helt klart!


För visst har det någon gång känts så här...




"Jag e din smutsiga tvätt
Jag hänger runt på stan
Heavy metal unge
En för alla och alla för en"


Poesi!


Kommentarer
Postat av: Kjellella

Lots of great info, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback