Drinkar, söta span och en allmänt chill tillvaro

Var en soft dag på jobbet idag. Diskade och vi var två i disken så det var hur chill som helst. Hann både med lite extra lång lunchrast, några extra fikapauser, några rökpauser och en hel del skitsnack med kollegorna. Min effektiva arbetstid var med andra ord inte så många timmar.
Men, vi har ju knappt haft en lugn stund tidigare i sommar så jag var fan värd en chill diskdag. Så det så! Hehe... :P

Jag har jättesvårt att bli kär, men tydligen ganska lätt att bli intresserad av någon. Det har jag insett. Helt apropå ingenting. Insåg det idag bara. Har ju ett nytt span som jag träffar på lite då och då. Hehe...he's cute! ;)

Nej, nu ska jag ta en drink, kedjeröka lite och läsa senaste Elle som låg i postlådan idag. En viss mr J kommer på besök lite senare ikväll, och då ska vi nog bara chilla i soffan framför nån film och fortsätta drinka lite.

Imorrn är det Trästocks som gäller. Förhoppningsvis hinner jag med lite solning(OM det nu är nån sol...) och en runda på stan först. Skönt med ytterligare en ledig helg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback