Dunka dunka

Om jag var speedad igår kväll, så är jag raka motsatsen nu. Får kämpa för att hålla ögonen öppna och jag blev fan rädd när jag såg mitt trötta ansikte i spegeln. Känns som att en hel del concealer under ögonen kommer att krävas för att se ut som en människa idag.
Men hey, förhoppningsvis är jag grymt trött ikväll med, vilket i bästa fall resulterar i att jag går och lägger mig tidigt för en gångs skull. Fast, vem försöker jag lura? När gick jag och la mig tidigt sist? 
Men det är faktiskt värre för brorsan som jobbar 7.00-21.30 idag. Det gör han även nästa lördag, och då har vi varit på PDOL på fredagskvällen. Förstår inte hur han orkar. Men allt för konsten. Eller snarare, allt för att ha råd att plugga konst i höst.

Jag måste boka tvättid + tvätta idag. Har en hel hög med otvättade arbetskläder, men inga rena. Måste diska massa äcklig disk + dammsuga le crib också. Kul söndag... :/
Förhoppningsvis hinner jag i alla fall träffa Bea ikväll för lite update. Vi får se...

Nu ska jag dricka upp min balja med kaffe och hoppa i kläderna. Grannen spelar dunka dunka på högsta volym, vilket i och för sig inte är något direkt ovanligt. Kanske slår jag igång Tarkan på ännu högre volym så fort hans musik tysnat. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback