En hel del mat...

Jag håller på att bli sjuk. Gaahh!! Blödde näsblod igår och idag känner jag mig småhängig och har världens äckligaste smak i munnen. Det är tre starka tecken på att förkylningen från helvetet är på ingående. Usch! :S

Idag har jag varit duktig och diskat bort en veckan äckliga illaluktande disk. Blä! Hinner fan inte ens diska då jag jobbar, och sen har jag ingen motivation till nåt överhuvudtaget. I alla fall så firade jag mitt rena kök med att ta en lunchfika på Waynes. Var länge sen jag var där sist ju. Skäms nästan lite över det...haha. Hittade en ny favoritmacka med kyckling också. Mums!

Det blir även godsaker till middag. Närmare bestämt min egen variant på imam bayildi. Tror egentligen att det är en turkisk rätt, och jag kan väl inget "äkta" recept på den, men jag kör på min egen version och det är svingott! Lovar att lägga ut recept sen för den som är intresserad. Serverar auberginen med en god sallad på röda kidneybönor. Mina favoritbönor. Mums!


Sen ska jag däcka i soffan och försöka kurera mig resten av kvällen. Det kan behövas...


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, det gör inget =) krya på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback