En trevlig söndagsafton med hang-ups

Blev så att jag träffade Bea i alla fall. Vi tog med oss hennes killes schäfer och var ut till Kajutan och fikade. Vi försökte även "lära" hunden att bada. Men hon var lite rädd för vattnet, och speciellt svallvågorna efter båtarna. Hehe... En riktig sötnos är hon. Hur lugn och lydig som helst. Själv badade jag till knäna och konstigt nog var vattnet inte så kallt, och det är ändå älvsvatten.
Efter fikat åkte vi och kikade på Beas häst i Bergsbyn. Jag är lite rädd för hästar, faktiskt. Litar inte riktigt på dem. Inte alls. Men det gick ändå bra, var till och med in i hagen. Så applåder tack!
Åkte lite mer bil, var ner till vattnet vid hennes föräldrars hus och snackade skit. En skön söndagsafton måste jag säga.

Sen har jag tvättat och annat tråkigt. Slummrat en stund i soffan och "inrett" lite i köket. Tagit in lite färska blommor och sådär.

Är jävligt rädd att jag är på väg att få en ny hang-up. Det händer...hm...hela tiden för mig, faktiskt. Adam Tensta är den största på senaste tiden. Adam Tensta och Kanye West som given tvåa bland hang-upsen. Men nu är jag rädd att även Kleerup kommer att ta sig närmare toppen. Efter igår så... Fast, nästa helg är det ju Adam som gäller igen, så jag tror ändå att han håller första platsen ett tag till. Men det är bra, för man får faktiskt ha så många hang-up-pojkar som man vill, samtidigt. Det är viktigt att komma ihåg.

Bjuder på en underbar remix ikväll...(mycket bättre än originalet)




Shout Out Louds - Tonight I have to leave it (Kleerup remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback