Exotiska örhängen

För ett tag sedan köpte jag de här ananasclipsen för en tia på second-hand. Jag använder inte clips, men för det priset kunde jag inte motstå dem, och tänker kanske göra om dem till ett halsband någon dag.
Igår köpte jag elefantörhängerna på Glitters rea. Jättesöta tycker jag!

Visst, jag har alltid gillat lite exotiska och orientaliska saker, men helt ovetandes har jag alltså börjat köpa på mig exotiska örhängen. Jo, köpte förresten ett par med kameler för ett tag sedan också, det hade jag helt glömt. Haha...
Nu får jag bara hoppas att det här blir en trend. Hehe...







Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

låter härligt! :)

ja, den är verkligen ascool!

Postat av: Robota

Very resourceful, thank you dave

2009-10-19 @ 10:11:36
URL: http://robota.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback