Fortfarande krasslig, men idag är det jobb som gäller

Pimplar varm mjölk med honung och allt som finns i medicinskåpet typ. Allt för att bli så frisk som möjligt innan jobbet. Tror att febern har gått ner lite i alla fall. Men jag är ju en sån här som har feber om jag har 37 grader typ. Har sjukt låg temperatur i vanliga fall, typ 36 eller nåt sånt.

Hur som helst, får försöka göra det bästa av dagen. Köra lite mer än vanligt med extran. Stackars henne, jag som brukar köra ganska mycket med extrapersonalen i vanliga fall också. Haha... Se till att dricka mycket vatten och äta nåt riktigt gott till lunch. Ska nog bli bra det där...hoppas jag.

Men jag längtar redan hem till min soffa, och då har jag inte ens farit till jobbet än. Haha...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe det kunde jag nästan lista ut :) Fast jag skojade bara, är inte enns inne på det området :)

Postat av: Diana

har vågat mig på en allra första tävling i min blogg. Kom och kika =)

2008-07-10 @ 14:28:52
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Usawoow

Nice site keep it up

2010-11-26 @ 14:59:57
URL: http://www.usawoow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback