Fredag

Idag känner jag mig lite friskare. *peppar, peppar* Whiskeyrösten är kvar, hostattackerna likaså...men jag lever i alla fall. Sov tills drygt elva...usch, hatar att sova så länge! 

Även fast jag inte pallar att jobba just nu, så måste jag ändå försöka röja upp i lyan. Den förfaller hela tiden, and I really hate it! Skulle egentligen vilja åka på en liten inrednings-shoppingtur, men det får dröja tills jag är friskare. Kanske imorrn om jag har tur? Eftersom att allt är så pass nyrenoverat så får jag satsa på detaljer istället. Det funkar det med!

Vad jag däremot tänkte göra i afton är att åka upp på Solbacken. Köpa lite godsaker och hårfärg. Är lite less på det enfärgade mörkbruna, så jag tänkte försöka mig på lite ljusare slingor igen. Inte blonda(det skulle se rätt tacky ut mot mitt hår...haha), utan lite guldbruna kanske? Vi får se... Måste med andra ord köpa en blekning och en toning. Fast jag vet ju att jag kommer att bli less på slingorna också, och färga tillbaka det till det naturliga mörkbruna igen. Men, men...det är en annan femma. Haha...

Nu ska jag tvinga i mig lite fiberhavregrynsgröt och sen plocka undan och fixa lite här.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback