Helgen

Jobbhelg. Kul? Nja, har varit med om roligare. Hoppas fan att de blir varmt ute så att det kanske blir liiite mindre folk. Hoppas kan man alltid, men om det sen blir så är en annan sak...

Hur som helst har jag inte tänkt att ha en tråkig helg ändå! Ikväll är det som sagt SATC-filmen med Bea och Linnéa som gäller. Ska bli kul! Jag går i princip aldrig på bio, kanske två-tre gånger per år, så det känns som att det är på tiden. Haha... Jag är mest rädd att jag ska somna dock...
Sen imorrn blir det kanske att åka ut till Bergsbyn efter jobbet. Grilla, bada(?), spela kubb och andra svenneaktiviteter. Antingen det eller stanna ute i hooden och umgås med lite trevligt folk. Snacka skit och kanske svepa en drink. Vi får se hur det blir. Något blir det i alla fall.
På söndagkväll hoppas jag att det blir fint väder. Då kanske man antingen kan åka och bada, eller sätta sig ute på nån gräsplätt och röka vattenpipa och ta sig ytterligare några drinkar. Är ledig på måndag you know. Vill hinna göra så mycket roliga saker som det bara går när jag ändå är ledig några timmar. Det är inte allt för ofta just nu så...


 

Köpte några flaskor av den här underbara drycken på Alko.
Kanske slinker en flaska ner i helgen...

Kommentarer
Postat av: Karin

bra resonerat:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback