If you need a fix

Kom hem från jobbet alldeles nyss. Trött som vanligt. Men idag var det i alla fall ganska lugnt. Lugnare kanske man ska säga. Skööönt. Och absolut ingenting gick fel. Brände mig inte ens. :)

Tänkte åka en sväng till stan nu i eftermiddag. Kika lite i affärer och sola solarium. Visst, det är sol ute nu, men jag hinner(och orkar) inte sola ute just nu, därför satsar jag på lite cancerstrålar istället. Kanske kikar jag på skor på stan också. Har jag tur så hittar jag nåt snyggt där så jag "slipper" beställa. Behöver kanske inga egentligen, men jag är grymt sugen på ett par heels. Blev ett par basketkängor förra veckan så...

Sen är det lite fix här hemma som gäller. Det är det alltid behov av, och jag vill slippa städa och greja nu på mina två lediga dagar. Så lat är jag!

Kommentarer
Postat av: Sebastian Vettel

I am really impressed!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback